Հաշվետվություն, Ելք ստուգատես

Ես Մարիամն Խաչիկյանն եմ, սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոցի 3-4 դասարանում:

Մայրենի

Ես ամենաշատը սիրում մայրենի լեզուն: Այնտեղ շատ հետաքրքիր նյութեր կան իմ կատարած նախագծրից, կան նաև հեքիաթներ, նաև իմ աշխատանքները:Այս բաժնում կան նաև իմ ստեղծագործություններից, օրինակ՝

Բարի թիթեռնիկը

Աքրոստիկոս մայրիկս

Կան նաև իմ սիրելի հեքիաթները: Օրինակ՝ Ցանկությունների ծառը–Դ․ ԲԻՍԵԹ -ը այս հեքիաթը ինձ ծանոթ չէր, մենք ողջ դասարանով միասին սովորեցինք:

Ձմեռ,Ամանոր

Ես Ձմեռ.Ամանոր բաժինում ունեմ ընդամենը 2 նյութ: Այնտեղ նույնպես հետաքրքիր նյութեր են հրապարակված այն մասին, թե ինչպիսի տոնական ծառեր եմ նկարել, ինչ նամակ եմ գրել Ձմեռ Պապիկին:

Հաշվետություն

Հաշվետվություն բաժինում ունեմ մեկ նյութ, բայց հիմա, քանի որ գրում եմ նոր հաշվետվություն, կունենամ երկուսը:

Երգ

Երգ բաժինում ունեմ ընտրությամբ գործունեության երգերը՝

Խուտուտ-մուտուտ

Ճուտն ու կճուճը

Ես և շրջակա աշխարհ

Ես և շրջակա աշխարհից ունեմ չորս նյութ: Եվ ես նույն պես սիրում եմ Ես և շրջակա աշխարհ:

Երկարօրյա

Երկարօրյա բաժնում ունեմ մեկ նյութ: Ես շատ եմ սիրում երկարօրյա:

русский язык

Ռուսերեն բաժնում ունեմ երկու նյութ:

Անհատական ուսումնական պլան

Անհատական ուսումնական պլան բաժնից ունեմ մեկ նյութ:

English

Անգլերենից ունեմ տասը նյութ, որոնք նախագծային են: Ես հաճույքով եմ անում այդ նախագծերը:

Կան նյութեր ճամփորդությունների մասին։ Ես այս տարի բաց չեմ թողել ոչ մի ճամփորդություն։

Ճամփորդություն դեպի Հովհանես Թումանյանի անվան Տիկնիկային թատրոն-սա էլ իմ լուսաբանումը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *