Ես Հայաստան եմ

Բարև, իմ անունը Հայաստան է։ Ես շատ հնագույն երկիր եմ։ Ես ժամանակին եղել եմ շատ մեծ՝
ծովից-ծով Հայաստան։ Իմ ամենաչսիրած երկրներ են՝ Ադրբեջանը, Թուրքիան, Ռուսաստանը, Վրաստանը և այլ։ Ես ունեմ մայրաքաղաք, մարզեր, մարզկենտրոններ։ Ես հիմա կասեմ բոլոր մարզերը։ Հա՛, մոռացա ասել, որ ես 10-ը մարզ ունեմ՝ Արմավիր, Արարատ, Գեղարքունիկ, Կոտայք, Լոռի, Սյունիք, Շիրակ, Տավուշ, Վայոց ձոր, Արագածոտն։ Իսկ հիմա կթվարկեմ դրանց՝ մարզկենտրոնները՝ Արագածոտն-Աշտարակ, Արարատ-Արտաշատ, Արմավիր-Արմավիր, Գեղարքունիք-Գավառ, Լոռի-Վանաձոր, Կոտայք-Հրազդան, Շիրակ-Գյումրի, Սյունիք-կապան,
Վայոց ձոր-Եղեգնաձոր, Տավուշ-Իջևան։ Ինձնից հարևաններս շատ տարածքներ են վերցնում և անընդհատ պատերազմում են։ Ես առաջին Քրիստոնեական երկրներից եմ։ Ես շատ հպարտ և ուրախ եմ, որ կամ ու ապրելու եմ։ Ես այնքան ուրախ եմ, որ ինձ բոլորը սիրում ու խնամում են։


Հայաստա՛ն, մեր ուժեղ և հզոր,
Ա
րևից փայլփլուն ես,
Յ
ասամանի պես բուրավետ,
Ա
ննման երկիր ես։
Ս
արերով լի երկիր,
Տ
աղանդավոր իմ երկիր,
Ա
րևածագդ շատ գեղեցիկ,
Ն
կարից գեղեցիկ երկիր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *